sâmbătă, 13 martie 2010

Zig Ziglar - Cand credeai ca nu te privesc.

  • Cand credeai ca nu te privesc , ai lipit primul meu desen pe un parete, si atunci mi-am dorit sa pictez in continuare.
  • Cand credeai ca nu te privesc, ai hranit o pisica fara stapan, iar eu mi-am dat seama ca stii sa fii bun cu naimalele.
  • Cand credeai ca nu te privesc, mi-ai facut un tort pentru ziua mea de anstere, iar eu mi-am dat seama ca lucrurile neinsemnate sunt foarte speciale.
  • Cand credeai ca nu te privesc, m-ai sarutat de noapte buna iar eu m-am simtit iubita.
  • Cand credeai ca nu te privesc, te-am vazut lacrimand si am aflat ca unele lucruri ne fac sa suferim, dar ca nu-i nimic daca plangem.
  • Cand credeai ca nu te prvesc, ai zambit, iar atunci mi-am dorit sa zambesc si eu.
  • Cand credeai ca nu te privesc, te-am privit....si am vrut sa iti multumesc pentru toate lucrurile pe care le-ai facut atunci cand credeai ca nu te privesc.

( "Gandeste oprimist intr`o lume cenusie")

Niciun comentariu: