luni, 13 septembrie 2010

Am nevoie de o parere..sau de un pahar cu apa.


Stateam pe net si am gasit inceputul concertului. l-am mai vazut si pe Mtv de doua ori....dar tot nu m-am putut abtine sa nu il mai privesc de 3 ori pe youtube.Oare cand vom avea si noi asa ceva? nu ma intreb cand va veni Beyonce (Giselle) Knowles in Romania....ma intreb daca romanii ar reusi un lucru atat de maret vreodata. Diva -pt ca o pot numi asa- a castigat peste 60 de premii in cariera ei solo.Si acum sa schimb subiectul....e vb de Inna aia. Ma asteptam ca romanii sa o ridice in slavi....Dar sa castige o multime de premii in strainatate?asta m-a lasat cu gura cascata.....Am citit pe wikipedia....premiul pentru "cea mai buna melodie internationala". O nu. Ce parere aveti? le putem compara??????nici macar stilul.....

4 comentarii:

daninho spunea...

Spre deosebire de alti romani, Inna a reusit sa aiba un succes international peste oice asteptari.

Beyonce s-a nascut in SUA si asta spune multe. :)

ionatan spunea...

asta e adevarul. si eu m-am mirat de inna....adica ma mir de romanii(majoritatea), care nu stiu sa cante si care sunt ascultati afara... ma gandesc ca tot de acelasi gen de oameni sunt ascultati ca si cei din romania:)

Coccinelle spunea...

Eu tot nu pot sa imi explic unde au disparul gusturile oamenilor...sau poate sunt eu prea pretentioasa.....:))

Anonim spunea...

draga mea, sa iti spun eu o poveste: inna divina noastra( da, am gasit pe net si titluri de genu' inna divina o facut asta, o dres asta, o mers si ce o mai facut) canta asa, pt pulime( scuza-mi vocabularul dar acesta e adevarul si nu are rost sa punem cacat in catifea), pt astia ce dau din cururi pe muzica ieftina din cluburi, de prost gust. cealalta canta muzica pt urechile care se vor rasfatate, acorduri fine, instrumental profesionist, nu doua platane frecate si poftim, iubito, negativul.
nu esti tu pretentioasa si cine te/ne numeste asa ar trebui sa se mai gandeasca o data... prefer sa cred ca sunt cu doi pasi in fata manelisatilor, si altor chestii de genu'... :)