luni, 6 septembrie 2010

Cred ca e epilog

Vacanţa a zburat. Ca de obicei,la începutul toamnei trasey o linie imaginară în mintea mea şi mă întreb dacă sunt mulţumită de ceea ce am făcut în vacanţă.Da.Sunt mulţumită.M-am odihnit, m-am distrat, mi-am îmbunataţit o relaţie de prietenie şi am scăpat de alta care era inutilă.Ce poate fi mai plăcut decât atât?Am învăţat ce înseamnă să îţi doreşti cu adevărat un lucru. Şi cât de puţin contează pentru unii lucrul acesta.Dar am văzut şi cât de uşor pot face pe cineva să zâmbească şi cât de bine te simţi după ce ai făcut un lucru util, după ce ai spus o vorbă bună.Ce poate fi mai important decât atat?
Mi-am dat seama ca viaţa nu inseamna la fel pentru toţi, din păcate. Vara aceasta am văzut un curcubeu, zâmbete şi multe vagoane.Aaaa şi......o mamaruţă galbenă.Asta oare inseamna că m-am schimbat?....Toate înseamnă câte ceva.

Un comentariu:

ionatan spunea...

frumos. m-a facut sa zambesc ce am citit... apropos...si eu sunt din medias :)