vineri, 22 ianuarie 2010

Multumesc! :)




Draga Ade (sorela),(antet =)) )
{
iti multumesc pentru faptul ca:
1. m-ai facut sa arat sexy (mereu muscai din napolitana JOE mai mult...)
2. m-ai invatzat cum sa ma blochez in lift
3. mi-ai suportat atata amar de timp toanele si figurile de diva...

4. nu m-ai rasplatit niciodata => m-ai facut sa inteleg viatza....

5. m-ai invatzat ce inseamna sa iti iubesti sora mai mare ( mereu iti dadeam mai multa plapuma...chiar daca nu stiai asta)

6. m-ai invatzat sa nu arunc guma de mestecat pe jos. ( dar e bio-degradabilaaaaa)
7. m-ai invatzat sa spun 'multumesc' ( chiar daca nu eram multumita de cartofii super prajiti din farfurie)
8. m-ai facut sa ma simt ca la emisiunea "curat murdar" cand am venit in Cluj....

9.mi-ai fost un adevarat complice 15 ani de zile...("nu eu , FRANCY")

10. MERSI CA TE-AI DAT LA ROCKERU DIN TREN =)))))))))
PS: chiar te iubesc....numai ca intr`un mod....atat de CIUDAT!!! >:D<
cout<<"mi-e dor(rrrrrr) de tine";
return 0;

}

Un comentariu:

G spunea...

se vede ca esti la mate info :)))
ce clasa?:-?