vineri, 22 ianuarie 2010

Oameni plictisiti

Ce inseamna sa fii plictisit?...eu nu ma plictisesc niciodata...Oare de ce?
Pentru ca am o gramada de lucruri de facut si nu am timp sa ma plictisesc....
Dupa ce termin ceea ce aveam de facut, fac ceva pentru mine...sau...pentru altii :)
~citesc, dansez, cant, desenez, ma uit la un film, imi sun prietenele, trimit un e-mail, ma plimb, ma duc sa imi cumpar pufuleti sau inghetata, ii ajut pe ai mei, o sacai pe sora-mea, ies la o ciocolata calda, ma dau pe hinta, privesc formle norilor, fac felicitari, ma joc sudoku..etc.
Am realizat ca exista doua categorii de omameni: cei care nu fac nimic pentru altii si cei care nu fac nimic nici macar pentru ei (trist).
Cred ca poti fi plictisit doar daca nu ai imaginatie nici macar cat cantareste o mamarutza! :D

Niciun comentariu: